Menovky

streda 13. januára 2016

Istanbulum

Today I'm really very sad, as always when i hear about innocent people are dying because of stupid bad terorrist.
But today you really touch my very sensitive point, you touch my beloved Istanbul.
Yes i can say i hate you from deep of my soul. But i have no this emotions i don't know this. But i have somethink more powerful, somethink what you dont know. Somethink what you never live, somethink what you never feel. Somethink what is more powerful than your agresivity, your hatred, your greed.
I have love, i have brave heart, i have empathy i have gratitude , generosity and i have tenacity.
I will never stop use this my beautiful guns against to you. I will always dance..... i will allways sing i will allways hug my friends .... i will always give reason to smile to everyone who i meet.
I know in this beautiful world are so many beautiful people with this amazing treasure, and we all never allow to nobody to steal warm from our hearts and we all will spread our love to everywhere to every nook till the time fire of your hate will disappears
My dear Istanbul, my dear friends all of my love from deep of my heart is with you
I hug you. Im with you .
My condolences my compassion are flying to you.


Bugün gerçekten çok üzgünum aptal kötü teroristler yüzünden masum insanlarin olduğunu duyduğum zamanlardaki gibi. Bugün sen en hassas yerime dokundun sevdiğim Istanbula dokundun. Evet ruhumun derinkiklerinden senden nefret ettigimi soyleyebilirim, fakat benim Boyle duygularim yok boyle seyleri bilmiyorum. Fakat senin bilmediğin daha güçlu şeylere sahibim senin hiçbir zaman yaşamayacağin ve hissetmeyecegin. Senin saldirganliğindan kininden be hirsindan daha güçlü şeylere sahibim. Benim empatim var, minnettarliğim var,comertliğim,azmim,cusur yureğim ve sevgim var. Benim bu güzel silahlarimi sana karsi kullanmakta asla durmayacagim. Daima dans edecegim, daima şarki söyleyeceğim ve daima arkadaslarimi kucaklayacagim... Bu benim tanidiğim butun güzel insanlara gülümsememe sebep olacak. Biliyorum bu güzel dunyada bu güzel hazineye sahip pek çok insan var. We hiçkimsenin kalplerimizdeki sicakliği çalmasina izin vermeyeceğiz.senin nefret atesini yokedinceye kadar bizim sevgimiz heryere yayilacak.
Sevgili Istanbul, sevg ili arkadaslarim kalbimin derinliklerinden gelen tum sevgim sizlerle birlikte.
Sizlerleyim. Sizleri kucakliyorum.T
aziyelerimi sizlere iletiyorum...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára