Menovky

nedeľa 10. apríla 2016

TüRKiYeMiN PoLiSLeRi

https://www.facebook.com/turkiyemin.polisleri/photos/a.125511837492950.13932.124891537554980/1175623375815119/?type=3&theater

Merhaba polis Amca, ben size Alanya'dan yazıyorum. 5. sınıf öğrencisiyim. İlçemizde düzenlenen Polis Haftası yarışmasına katıldım ve Alanya 1.si oldum. Ben bir polis çocuğuyum. Bu şiiri babam ve tüm şehit polisler için yazdım. Şiirimi yayınlarsanız çok mutlu olurum.

POLİS DENİNCE AKLIMA…
Bir polis çocuğuyum ben!
Babası görevdeyken
Yüreği parçalanan
Küçük bir polis çocuğuyum...

Her yerde şehit veriyoruz
Şırnak’ta Diyarbakır’da
Vatan, millet, bayrak uğruna
Yiğitler veriyoruz, toprağın bağrına.

Haberleri açıp da
Seyretmekten korkuyorum
Her gün yetim kalan kardeşlerimin
Göz yaşından utanıyorum.

Biz zaten hep hasrettik, babalarımıza
Ne bayramımız bayram
Ne de tatilimiz tatildi
Biz polis çocuklarının...

Akşam yemeklerinde
Bir sandalye, boş kalır hep,
Hafta sonu planlarımız
Suya düşer genellikle...

Polis denince aklıma babam...
Polis denince aklıma şehit geliyor
Vatan millet bayrak uğruna
Kan kardeş olmuş yiğitler geliyor aklıma.

Kahramanca can veren
Bayrak için, vatan için
Kendi evlatlarını

n kokusuna doyamadan
Şehadete ermiş yiğitler geliyor, aklıma.

Vatanıma uzatılan hain eller kırılsın!
Ay yıldızlı bayrak hep dalgalansın!
Polis çocukları artık yetim kalmasın!
Anaların yürekleri kan ağlamasın!

Irmak GÜNDOĞDU




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára